Wednesday, July 19, 2006

Langit Cerah tetapi Berombak

Hidup aku belum tahap stabil.mungkin end of this week aku kembali okey. AKu marah dengan pentadbiran fakulti aku nih...... menyusahkan!!!!!

Kelmarin, tsunami melanda di Indonesia lagi. AKu tumpang sedih juga. tsunami melanda adalah satu tanda kepada umat manusia,iaitu hidup ada pengakhirannya. tidak kira apa jenis perkara yang berlaku. manusia tetap mati... alam tetap musnah.. itu janjiNYA.

Konflik dunia bergegar tapi kita rakyat malaysia amat bertuah!!!

Siti nurhaliza akan melangsungkan perkahwinan dengan Datuk K. hurm~~~ aku tiada hak untuk bersuara tapi kita sebagai perempuan, jadikan ia sebagai satu pengajaran dan mesti beringat selalu.

~~~~~~

Aku takde mood nak menulis. Aku inginkan perubahan dalam penulisan blog ku ini

No comments: