Thursday, January 03, 2008

Selamat TAhun Baru

Akhirnya Tahun 2008 datang juga dan masih tidak terlambat untuk mengucapkan selamat tahun baru kepada diri sendiri. uhuhuhu.. Semoga tahun 2008 menjadi saksi permulaan kerjaya aku... Amin!

Dan kini aku menjadi RA di fakulti Ekonomi dan Perniagaan, UKM. TUgas aku dalam bidang keusahawanan fakulti. Task yang aku pegang sekarang adalah SMIDEC Program... Tapi kerjaya aku sebagai setiausaha KOSPER diteruskan tanpa halangan. Banyak benda perlu dilakukan dan banyak kerja perlu di settlekan.. kadang-kadang tak terkejar pun.

TAhun 2008 aku bercadang nak sambung belajar. lagipun tak rugi pun sebab aku bernaung di payung ilmu. malah ia menjadi 1 bonus bagi aku sebenarnya dan aku anggap ia sebagai rezeki. Alhamdulillah.... beberapa bulan kebelakangan ini aku terasa terlalu susah, namun ALLAH tetap memberi jalan kepadaku. Rezeki tetap ada. Alhamdulillah....

No comments: