Wednesday, June 07, 2006

aku GEMUK

argh!! ini buat aku sangat tension! aku gemuk! dari dulu sehingga kini.
Macammana aku nak kurus??? aku nak slim macam JLo atau Angelina Jolie.
Tapi impian tetap impian... adakah ia sukar untuk di capai??

Arh! Aku pun tak tahu~ Aku cuba kurang makan, tak makan malam, setiap pagi makan oat, banyak minum air kosong dan senaman. tetapi ia tidak berkesan. adakah perlu aku tak makan? aku pernah buat, dan hasilnya baik sekejap aja.

Sem lepas aku makan terlalu banyak! ini semua salah mann sayang. Nape asyik ajak aku makan? makan malam malam pulak tuh. cuba tak perlu makan.. hahhaha.. aik macam pelik je ayt ini. aku rasa aku yang selalu nak makan sebab lapar. Kenapa aku sangat bernafsu dengan makan??

Sekarangni, bila aku makan aku akan menyesal. menyesal kerana aku sepatutnya tidak perlu makan walaupun aku makan sket jer~ aku sedang control makan. Aku benci dengan bentuk badan aku. erm~ apa kata aku makan jamu?? berkesanke?? isk~ tak pahit ker??? elok ke kesihatan nanti? Argh! tension aku!!!!!!

Aku tengok kawan2 aku senang jer nak kurus. sedih hati aku tengok mereka yang body lawa. tapi ada juga kawan aku yang kurus keremping. itu aku tak nak ar.. aku nak body yang sexy jer~~~~
hahhaha

No comments: