Wednesday, June 28, 2006

~HUH~

Malam tadi aku gaduh dengan mak aku. tiba2 emak aku emo~~~ then dia halau aku keluar dari bilik dia. Aku apa lagi keluar jer laa.. dah kena marah~~~ perkara yang kecil di perbesar2kan... memang buat mood aku tak baik!!!

Akhirnya, malam tadi aku menangis dan menangis.. aku sebenarnya, macam agak kecewa dan putus asa, kurang bersemangat tapi nak buat macammana...

Ifa pun tak mahu berbaik dengan aku kecuali aku putus dengan mann atau aku dapat bf lain. Gila betul syaratnya... So aku bertekad, aku tetap anggap dia kawanku walau dia membenci aku sehingga aku tawar hati...

AKu message budak tuh, dia buat derk jer~~ sms salah, tak sms pun salah~~~

Apa yang aku buat, SIA-SIA BELAKA~~ SEDIHnya......
Aku berusaha untuk mendapatkannya tapi ~~ Aku tak dapat apa yang aku nak....
Aku LETIH!!! LETIH!!! LETIH!!!

oH TUHAN, terangkan hati dalam sanubariku, untuk meneruskan segala, hidup penuh cabaran ini, oh TUHAN ku berserah segalanya kepadaMU

No comments: