Friday, June 16, 2006

Debaran yang tidak berhenti~

Akhirnya~ mimpi ngeri yang ku alami hampir melalui kenyataan. Hanya TUHAN yang tahu betapa denyutan nadiku hampir tidak berfungsi. Lesu!! Perasaan aku gundah~ Mengapa?

Aku tidak suka perasaan yang menghantui aku ni. Sakitnya Ya ALLAH!! Hati aku bagai dihiris dengan pisau tumpul. Liat dan pedih~~ kepala aku sakit dan berdenyut-denyut seolah olah ada tumor yang menyerang~~ Mata merah kerana sangat penat dan tertekan~~

Aku benci keadaan ini~ Apabila aku menanti sesuatu yang tak mungkin kunjung tiba. Aku cuba rasional namun ia terus mengangguku~

Ada dua pilihan, 1. abaikan dan positif atau 2. abaikan dan terus melangkah pergi. Mungkin aku terlalu emosional dalam membuat keputusan tapi aku tak terdaya untuk mengabaikan. Apa salah aku untuk mengabaikan seolah-olah ia tiada apa berlaku~

Aku bukan sakit tatkala kebenaran dihadapan mata tetapi aku sakit pabila berlalu tanpa suara~~

Tolong jangan buat aku begini walau sesaat~
Tolong jangan buat aku sengsara walau seketika~

11.29pm 15 jun 2006 - akhirnya meleraikan keredaan~ namun semuanya menjadi bisu sehingga aku terlena~

No comments: