Thursday, June 29, 2006

HUH lagi~~

Semalam aku keluar dengan mann,

Bila aku balik rumah, semua mood baik.... mood ayah dan emak sangat baik.

Tapi~~ ada insiden yang berlaku malam tadi. Perkara kecil telah diperbesarkan dan akhirnya aku bergaduh dengan abang sulung aku. Memang betul buat hati aku panas. Dia panas baran, aku pula mulut laser,So, tahu jer laa apa yang terjadi. Mak aku cakap " Dah tak aman rumah ni" ala, normallah.... dulu pun tak aman juga sehingga aku masuk asrama. Abang sulung aku takkan keluar rumah, so, biar aku yang keluar... Nanti kalau dia dah kahwin, mesti keluar juga rumah...lagi 7bulan jer dia nak kahwin.

Abg aku no 2 pula bagi syarahan percuma kat aku selepas tuh. Memang aku tak mau dengar. Dia akan cakap benda yang sama dan berulang-ulang. mungkin dulu aku macamtuh, tapi aku banyak berubah cuma dia tak nampak perubahan tuh. kalau aku tak berubah, pasti abang sulung aku dah mati sebab aku bunuh dia atau aku yang mati sebab di bunuh abang aku.

Memang mood aku tak baik! Asyik aku aje dipersalahkan??? Mengapa aku?? Aku BENCI orang yang buat aku benci pada diri sendiri.

AKu pula bertekad, lepas dapat kerja, aku tak nak tinggal kat rumah lagi. Menyusahkan mak bapa aku jer~~~ Lagipun aku nak ada life sendiri. Memang aku degil. laser. penting diri sendiri. berlagak. Tapi aku peduli hape?? Aku masih nak teruskan niat untuk lari dari rumah... aku kena hold on~ setahun lagi~~~

No comments: